Časté otázky

Ako  postupovať pri odovzdaní prístroja na opravu:


Servis stačí objednať prostredníctvom telefónu a počkať na prepravcu, ktorý zariadenie vyzdvihne.

Notebook je nutné pred prepravou riadne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu.

K notebooku pribaľte svoje kontaktné údaje (najmä telefónne číslo), na základe ktorých Vás budeme informovať o stave Vašej zákazky.

Dodacie lehoty:

Pri poruchách hardware sa doba opravy stanovuje podľa miery poškodenia notebooku. Zvyčajne sa doba opravy pohybuje v lehote 5-6 pracovných dní.

O rýchlu a bezpečnú prepravu zariadenia a postará zmluvný prepravca. Preprava od Vás a späť trvá iba dva dni.

Ak máte záujem o expresné opravy, je potrebné nás telefonicky informovať. Táto služba je za príplatok.

Naším cieľom je všetky zákazky čo najkvalitnejšie a najrýchlejšie opraviť a odoslať k úplnej spokojnosti zákazníkov.

O stave Vašej zákazky sa môžete informovať na tel. čísle 0905 232 816, resp. mailom: servis.corfin@gmail.com.